Ovdje smo za vas. 0-24h.

Naša podrška vam je nadohvat ruke. Potražite rješenje u našoj bazi najčešćih pitanja, provjerite status naše mreže ili nam pošaljite direktni upit. Odgovaramo odmah!

Imam problem u radu radu e-maila na iPhoneu

Ukoliko primjetite da vam je na vašem iPhone uređaju prestao raditi mail, vjerojatno se radi o problemu zapamćene pogrešne IP adrese mail servera u samom uređaju. Da bi riješili problem potrebno je napraviti rekreiranje e-mail accounta. To možete napraviti na sljedeći način ("domena.hr" zamijenite s nazivom vaše domene):

1. Settings > Mail,Contacts,Calendars
2. Add Account
3. Other
4. Add Mail Account
5. Name: Ime, Adress: ime@domena.hr , Password: lozinka navedenog emaila
6. Next
7. Tab POP
8. Incoming mail server
   
    Host name: mail.domena.hr
    Username:  ime@domena.hr
    Password: lozinka email accounta

9. Outgoing server
   
    Host name:  mail.domena.hr
    Username:  ime@domena.hr
    Password: lozinka email accounta

10. Save (ako nakon "verfying" javi grešku da ne može verificirati server pritisnuti "continue" i pričekati)
11. Tap na SMTP: mail.domena.hr
12. Tap na Primary Server: mail.domena.hr
13. Uključiti SSL i postaviti port na 465 (username i password prazno)
14. Done, i provjeriti  da li mailovi dolaze i odlaze

Ukoliko ipak ne uspijete riješiti problem, molimo vas da kontaktirate našu korisničku podršku.


Povratak na članke