Ovdje smo za vas. 0-24h.

Naša podrška vam je nadohvat ruke. Potražite rješenje u našoj bazi najčešćih pitanja, provjerite status naše mreže ili nam pošaljite direktni upit. Odgovaramo odmah!

(Error 0x80042109) Outlook cannot connect to your outgoing (SMTP) e-mail server

Potrebno je provjeriti postavke odlaznog e-mail poslužitelja (SMTP server), broj porta, SSL postavke i uključiti stavku “My outgoing server (SMTP) requires authentication”

Korisničko ime: cijela e-mail adresa
Port: 25 (bez SSL-a) 465 (sa uključenim SSL-om)
Dolazni e-mail server (POP3): mail.vašadomena.hr (unesite stvarnu domenu)
Odlazni e-mail server (SMTP): mail.vašadomena.hr

Problem se može pojaviti i ukoliko koristite neki od antivirusnih programa za skeniranje primljenih i poslanih poruka. Provjerite postavke antivirusnog softvera. Osim antivirusnog softvera svakako provjerite i postavke firewalla na vašem računalu, postoji mogućnost blokade porta 110 za primanje poruka ili porta 25 za slanje poruka.
Također može doći i do blokade porta 25 od strane ISP providera pa pokušajte uključiti SSL i postaviti port na 465.


Povratak na članke