Ovdje smo za vas. 0-24h.

Naša podrška vam je nadohvat ruke. Potražite rješenje u našoj bazi najčešćih pitanja, provjerite status naše mreže ili nam pošaljite direktni upit. Odgovaramo odmah!

Što poduzeti ako sam platio račun, ali uplata nije evidentirana u sustavu?

Pogrešne uplate mogu nastati iz nekoliko razloga.
 
Uplata, primjerice, nije evidentirana u slučaju korisnika koji plaćaju bankovnom uplatnicom na kojoj ne upišu osobne podatke niti "poziv na broj" računa pa dolazi do pitanja tko je uopće platio istu. U tom slučaju čekamo da se dotični korisnik sam javi, bilo da faksira potvrdu o uplati ili reagira kad primi opomenu o neplaćenom računu.
 
Dogodi se i slučaj da banka kasni s transakcijom sredstava pa da se uplata na računu vidi tek nakon dužeg vremena. Svaka uplata se može dokazati na temelju poslane potvrde o izvršenoj uplati ili na temelju izvoda iz banke.
 
Iz svih tih razloga preporučujemo da kao metodu plaćanja izaberete kreditne kartice ili Paypal, jer će se time izbjeći većina problema vezanih uz pretplatu i naplatu.
 


Povratak na članke