Ukoliko ste nedavno čitali Cyberfolks blog, sigurno ste zamijetili neke od mnogih zanimljivih primjera i ideja za poboljšanje kvalitete online sadržaja vašeg poduzeća. Neovisno radi li se o web trgovini, modi, putovanju, hrani ili nekoj drugoj vrsti poslovanja, uistinu postoje načini da se uzdignete iznad konkurencije i privučete željene posjetitelje na vašu web stranicu.

Stvaranje sadržaja zvuči kao jednostavan posao, ali istraživanja ukazuju da zapravo samo manji broj ljudi u marketingu uistinu shvaća važnost sadržaja, kao i njegovu strategiju, pa iz toga proizlazi činjenica da je strategija ta koja, zapravo, najčešće izostane. Dopustite da vam predstavim 5 načina kako sumirati vašu digitalnu aktivnost i kako je koristiti na izrazito efikasan način.

1. Odaberite vaš model digitalnog marketinga

cm
Izaberite model

Bavite li se vrstom poslovanja čiji je interes privlačenje što je moguće većeg broja posjetitelja u svrhu ostvarivanja prodaje? U tom slučaju, međupovezanost web stranice, mobilne aplikacije, društvenih mreža i optimizacija za pretraživanje putem tražilica, dobar su početni paket.

Želite li ostvariti interakciju posjetitelja s proizvodima koje nudite, potrebno je istražiti načine kako pružiti izvanredno multimedijalno iskustvo s ciljem privlačenja novih, i zadržavanja stalnih posjetitelja (loyalty program).

Ukoliko vaše poslovanje nudi digitalni proizvod ili uslugu, tada je potrebno više se posvetiti online interakciji s ciljanom publikom u svrhu stvaranje uvida i prikupljanja podataka koji će vam koristiti u formiranju tijeka vaših inovacija te posljedično uvećati prihod.

Bavite li se turizmom ili maloprodajom? U tom slučaju, poželjno je stvoriti pozitivno iskustvo i povezanost s brandom, kao i izuzetnu uslugu kako bi pridobili i stvorili listu vjernih korisnika.

2. Odaberite vašu vrstu sadržaja

9-reasons-taylor-swift-is-a-savvy-businesswoman
9 Reasons Taylor Swift is a Savvy Businesswoman

U velikoj raznolikosti tipskih sadržaja, potrebno je usredotočiti se na tip sadržaja koji je primjenjiv vašoj vrsti poslovanja, a ujedno i jednostavan za predstavljanje vašoj ciljanoj populaciji. Postoji poduža lista različitih vrsta sadržaja, poput bloga, videa, fotografija, infografika, oglasa, pluginova, animacija, od kojih poduzeća obično odaberu više od jednog kako bi predstavili svoju prisutnost u digitalnom svijetu.

Nakon što ste prikupili relevantne podatke o ciljanoj populaciji, upoznati ste s njihovim interesima i vrsti sadržaja koji bi ih mogao privući, kao i najboljim kanalima distribucije.

3. Odaberite najbolje kanale distribucije

seo2
Odabir kanala je vrlo bitan

Vaš sadržaj mora biti tamo gdje je i vaša publika!

Iz tog razloga važno je odabrati ispravan kanal distribucije- bio to Snapchat, You Tube, Twitter, Facebook, Vimeo, Google oglasi na Tumblru, dok sama distribucija zahtjeva content pillar pristup.

Što je content pillar pristup? Kada odlučite koji ste sadržaj spremni distribuirati, učinite to na način da ga pretvorite u određen broj verzija pripremljenih za distribuciju pripadajućim kanalima. To vam, također, daje mogućnost segmentacije većeg sadržaja u manje dijelove pripremljene za ciljanu populaciju.

4. Stvorite strategiju korisnog sadržaja

content-marketing-strategy-content-formats-the-funnel-and-the-buying-journey-via-adido
Izvor slike: www.contentmarketinginstitute.com

Za stvaranje strategije korisnog sadržaja u obzir je potrebno uzeti razmišljanja i potrebe korisnika kako je prikazano na slici iznad. Korisnici prolaze kroz pet faza, prva je trenutak kada vas postaju svijesni, pa sve do vjernosti kao zadnje faze, što nikako nije lagan put.

Vaš zadatak u prvoj fazi je ukazati vašoj ciljanoj publici da imaju problem ili potrebu

Kako to učiniti? Jednostavno: zaboravite na sebe i usredotočite se na ciljanu populaciju – poručite im nešto s čim se mogu povezati (emocionalna reakcija obično je dobitno rješenje) i predstavite im rješenje za problem koji imaju.

Vaš posao u drugoj fazi je osigurati dovoljan broj načina kako i na koji način riješiti probleme koje imaju

Pripremite dovoljne količine sadržaja (kao dio vaše strategije korisnog sadržaja) koji je moguće preuzeti, koji je dostupan i djeljiv online, naravno besplatan, sve u svrhu kako bi publika lakše shvatila svoj problem i potrebe. Ovaj korak posebno je važan jer je u ovoj fazi potrebno akumulirati pobuđeni interes i polako, ali sigurno voditi ih k vašem proizvodu ili usluzi.

Vaš posao u trećoj fazi je osigurati dokaz kako je vaše rješenje bolje od konkurencije

Pripremite prezentacije i izjave korisnika kojima dokazujete kako je vaše rješenje za njihov problem ono koje zaista trebaju. U ovoj fazi publika će vas uspoređivati s konkurencijom, tako da imate težak zadatak izboriti se da budete bolji od ostalih. Ovaj zadatak je posebno teško ostvariti spram vjernih potrošača, stoga je važna duboka analiza i točni rezultati kako bi uspješno proveli ovu fazu.

Vaš zadatak u četvrtoj fazi je da imate najbolja istraživanja i recenzije

Naravno, lažne recenzije neće vam pomoći. Potrebni su vam realni podaci i izvješća kako biste imali vjerodostojnu sliku vašeg poslovanja.

Vaš zadatak u petoj fazi je zadržati zainteresirane korisnike

Ova faza vjerojatno zahtijeva nešto drugačiju strategiju sa svrhom zadržavanja postojećih korisnika i održavanja njihove vjernosti. Za razliku od faza privlačenja, ovdje morate zadržati svoju korisnost i održavati interes publike jer u suprotnom će to potražiti negdje drugdje.

Definirajte vaš budžet

dollar
Definirajte budžet za digitalnu promociju

Neovisno jeste li startup sa u poptunosti osiguranim sredstvima ili međunarodna korporacija, prije gore spomenutih radnji porebno je zaviriti u novčanik. Nije potrebno da svaka strategija bude financijski zahtjevna. Potrebno je samo postaviti budžet i iskoristiti ga na najbolji način. Uz pomoć prijatelja i rodbine možete odraditi prve korake objave sadržaja, poput objava na drušvenim mrežama ili blog postove. Jednom kada se stvari pokrenu, puno je lakše odabrati polja aktivnosti, sadržaj i strategije u koje ste spremni investirati, ili još bolje, otkriti vlastiti način za što jeftiniji i efikasniji način distribucije sadržaja.

Kada vaše poduzeće definira način integracije procesa potrebnih za stvaranje osjećaja zadoljstva kao rezultat dobro obavljanog posla korisnika, to je dovoljno da konkurenciju ostavite iza obzora. Proizvod je lako kopirati, ali doživljaj je vrlo teško ponoviti. – Clayton M. Christensen

Najvažniji je mudar pristup i oštar stav. Društvo, želim vam sreću svima!

CyberFolk
>
CyberFolk
Vaš sam vodič u digitalnom carstvu i prisutan sam u svijetu hostinga više od 25 godina. Na internuetu istražujem nove tehnologije, pružajući podršku i rješenja koja odražavaju vaše jedinstvene potrebe.

Tražite li dalje?