Jedna od nedavnih, sretnih vijesti potaknula me da napišem ponešto o pokretanju i održavanju lifestyle bloga kao načinu svojevrsnog osobnog razvitka, ili, pak, jednostavnog i zanimljivog hobija.

Čini me ponosnim vidjeti mlade Hrvate koji su uspjeli u inozemstvu. To nije lak zadatak ukoliko u obzir uzmete da je Hrvatska mala zemlja za koju gotovo nitko ni ne mari. Mladi, talentirani Hrvati u većini slučajeva susreću se s problemima vezanim za vizu, a da ne spominjem i novac. Kada se odlučite preseliti u inozemstvo, prihvaćate činjenicu da neće biti obitelji koja će moću uskočiti ukoliko zapne, niti poznanika da vas upoznaju s novom sredinom. Prepušteni ste sami sebi da se borite za svoj dio kolača i istaknete među jakom konkurencijom.  Ali, jako mi je drago da postoji dokaz kako se predan rad, odlučnost i hrabrost bez sumnje isplate.

Plivanje protiv struje – ultimativna osnova za online uspjeh

Ella Dvornik, mlada i talentirana djevojka iz Hrvatske, osvojila je zamijećeno 3. mjesto u kategoriji britanskog lifestyle blogera u 2016. godini koje dodjeljuju UK Blog Awards (Blog nagrada Ujedinjenog Kraljevstva).  Njezin blog IamElla (Ja sam Ella), istaknuo se u konkurenciji 3000 drugih blogova. Uzevši u obzir da se uspjeh dogodio nakon samo godine dana pisanja bloga, nema dvojbi oko važnosti ovog uspjeha.

IamElla.com šaroliko je i zabavno mjesto za sve one koji traže ponešto smijeha, inspiracije, ili imaju potrebu zadovoljiti svoju želju za putovanjem. – UK Blog Awards

Vođena vlastitim porivom, Ella je uložila energiju, vrijeme i snagu u stvaranje web stranice/bloga koji ne samo da pruža korisne i zanimljive savjete, nego konstantno objavljuje i vlastite fotografije koje su privlačne i u skladu s trenutnim trendovima, što dodatno povećava interes i dobro je prihvaćeno u zajednici korisnika društvenih mreža.
Postavši jednom od top 3 britanske blogerice u tako kratkom periodu, znači samo jedno: plivanje protiv struje način je kako se istaknuti u dinamičnoj konkurenciji tako velikog i zahtjevnog tržišta.

Prihvati izazov, kreiraj vlastiti lifestyle blog

Dai-KE
Photo by Dai KE, usplash.com

Životni stil uvijek će biti zanimljiva online tema zbog toga što se svačiji osobni identitet oblikuje na različite načine, ovisno o okruženju u kojem živite, kulturi i stavu prema životu. Postoji li bolji način inspiracije od uspjeha drugih ljudi?

Kada za svoj blog temu odaberete kategoriju lifestyle, postoje mogućnost stvaranja različitih sadržaja, pa čak i mogućnost odabira vlastite publike temeljem odluke što želite objavljivati. Vaš životni stil, zaista, može biti bilo što, od čitanja knjiga do kuhanja, putovanja, ili mode. Uvijek će postojati publika za vaš lifestyle blog, pa je jedina stvar oko koje morate brinuti kako se istaknuti u mnoštvu (baš kao Ella), i kako održati svoj uspjeh.

PA, KOJI SU PRVI (KONKRETNI) KORACI KOJE MORATE PODUZETI KAKO BISTE ZPOČELI SVOJ LIFESTYLE BLOG?

  1. Nađite domenu i hosting providera
    Pogodite što? O tome ne morate brinuti! Srećom, Cyberfolks je ovdje kako bi to učinio umjesto vas. Sve što trebate je odabrati naziv bloga, a ostalo prepustite nama. Mi ćemo kreirati i objaviti vaš blog umjesto vas, kao i brinuti o tome da radi bez poteškoća kao vaš ekskluzivni web hosting partner.
  2. Instalacija WordPressa
    Čim završimo s registracijom, instalirat ćemo vam WordPress. Tu ćete moći upravljati sadržajem svog bloga uređujući ga i dodavajući nove sadržaje kako bi bio vizulno privlačan, a isto tako održavajući ga jednostavnim za pregledavanje. Za više informacija o tome kako optimizirati fotografije za WordPress, pročitajte moj nedavni blog članak.

Vaši dnevni zadaci vezani uz bloganje

community
Pronađite zajednice vaših istomišljenika

Prije nego što pomislite da je bloganje jednostavno, zastanite na trenutak i pogledajte koji vas dnevni zadaci, za koje je, bez sumnje, potrebno vaše vrijeme i pažnja, čekaju.

  1. Investirajte novac u fotoaparat kako biste snimili atraktivne fotografije (ili unajmite kvalitetnog fotografa)
    Kupovina stock fotografija može biti kratkoročno rješenje, ali s vremenom biste trebali blog učiniti osobnijim te popratiti objave vlastitim fotografijama na temu sadržaja objave.
  2. Redovito objavljujte (neredovite objave jedan su od najnepoželjnijih pristupa te će sigurno štetiti popularnosti vašeg bloga)
    Objavljujte nove postove tri puta tjedno kako bi vam se povećala lista pratitelja. Osim toga, što više sadržaja objavljujete, to aktivniji postajete, kako na vašim stranicama društevnih mreža (dijeljenjem novih sadržaja), tako i u zahtjevnim tražilicama.
  3. Pronađite zajednice vaših istomišljenika (pridružite im se, istaknite se i uključite se u njihov rad)
    Jednostavno je. Ovdje ćete pronaći svoju nišu, i što je najvažnije, to je mjesto na kojem dobivate najnovije informacije na temu sadržaja o kojem biste mogli pisati. Ovu su neke od zajednica koje spominjem:

Korištenje društvenih mreža za bloganje

20-social-media-icons
Korištenje društvenih mreža je bitno

Pravilo br. 1 je da na svoju web stranicu integrirate polja za poveznice (gumbe) s društenim mrežama. Pritom, naravno, nemojte napraviti pogrešku koju mnogi često čine i staviti ih nekamo gdje ih nitko ne može pronaći, nego ih stavite u gornji desni kut vaše naslovne stranice.

Osim toga, dobra je ideja da svoju objavu podijelite na stranicama društvenih mreža, odmah nakon što je objavljena na vašoj web stranici. Ne samo iz razloga što imate novu objavu, nego i zato što tada počinje aktivnost dijeljenja vaše objave na društvenim mrežama. Kako biste poboljšali čitanost vaše objave, izradite trodnevni vremenski okvir dijeljenja istog posta na društvenim mrežama, kako biste poboljšali posjećenost kombiniranjem dijeljenja. To zapravo znači da što više dijelite, to više klikova dobivate, no ipak, ako pametno ne osmislite vremenski okvir dijeljenja, vašim pratiteljima mogli bi početi ličiti na spammera. Zbog toga, razmišljajte o sadržaju koji dijelite, na način da čitatelju donosi vrijednost dok ga dijelite na društvenim mrežama, a ne da objava postoji  isključivo iz vašeg interesa. Ako ne uzmete u obzir svoje prijatelje i pratitelje, i samo se koncentrirate ne ono što vi trebate, uskoro vas možda neće nitko pratiti.

Dobro je poznavati pratitelje na različitim stranicama društvenih mreža, zbog toga što nisu svugdje pratitelji isti, niti se ponašaju isto. Na primjer, Twitter je dobra platforma za ćešće postove tijekom dana, za razliku od Facebooka na koji korisnici dolaze kako bi vidjeli što im rade prijatelji i obitelj, pa bi se moglo dogoditi da vas odluče prestati pratiti ukoliko je vaš blog podijeljen više od jednom dnevno.

Imajte na umu…

Svaki uspjeh počinje odlukom da pokušate.

Zato vaš prvi korak u stvaranju nečeg izvanrednog počinje odlukom da se tome istinski posvetite. Dobar bloger je onaj koji je u obzir uzeo sve aspekte online međuodnosa, onaj koji je istražio potencijalnu konkurenciju i onaj koji zna koje su mu jake strane. Istina je da možete plivati i protiv struje. Ipak, ako ne znate kamo plivate, struja će vas prije ili kasnije opet vratiti natrag na obalu.

CyberFolk
>
CyberFolk
Vaš sam vodič u digitalnom carstvu i prisutan sam u svijetu hostinga više od 25 godina. Na internuetu istražujem nove tehnologije, pružajući podršku i rješenja koja odražavaju vaše jedinstvene potrebe.

Tražite li dalje?