Mario Pintar

Kako je nastao Avalon cloud? [dio 8/8]

Došlo je vrijeme da se privede kraju ovaj serijal blog članaka o nastanku Avalon cloud platforme. Zapravo, ovo će samo biti najava i točka na „i“ naše cloud hosting platforme – razvoj vlastite korisničke zone. Od samog početka, razmišljali smo o tome, lomili se, da ili ne, vagali prednosti i mane. Odluka je donijeta i tako smo se upustiti u još jednu avanturu. Želimo našim korisnicima omogućiti jednostavno, pregledno i funkcionalno upravljanje hosting uslugama i domenama koje koriste na Avalon hostingu.

Što korisnici žele?

Ako se prisjetite samog početka, nastanka Avalona, opisanog u prvom dijelu ovog serijala, te novog početka, u smislu razvoja i implementacije vlastite cloud hosting platforme, ovo što slijedi ipak je logičan nastavak našeg razvoja.

Ono što Avalon ima je dugogodišnje iskustvo, kako s hosting tehnologijama tako i s korisnicima. To iskustvo je za nas neprocjenjivo, a upravo iz njega smo shvatili što naši korisnici doista žele. To su 3 stvari o kojima je Damir već pisao:

  • Korisnici žele vrhunsku tehnologiju – ali ne radi tehnologije same, već žele i očekuju da im ta tehnologija unaprijedi poslovanje ili na neki način obogati život.
  • Korisnici žele da ta tehnologija bude jednostavna za korištenje, jer tehnologija je sama po sebi komplicirana i ljudi se ne žele baviti njom, već je žele koristiti na najjednostavniji mogući način.
  • Korisnici u konačnici žele smanjiti svoje troškove – to je glavni cilj – automatizacijom i optimizacijom poslovanja kroz nove tehnologije uštedjeti na troškovima poslovanja ili uštedjeti na vremenu.

I tako je krenula nova priča, razvoj vlastite cloud hosting platforme temeljene na vrhunskoj IBM opremi i  tehnologiji koju nam poklanja Open Source zajednica. Vrhunsku tehnologiju smo nabavili i konstantno je nadograđujemo, a kako bi ona bila jednostavna za korištenje, upravo će to omogućiti naša nova korisnička zona. Ove dvije komponente, vrhunska tehnologija i jednostavno korištenje, upravo će rezultirati zadnjom željom naših korisnika – smanjenjem troškova.

Sto-korisnici-zele

Avalon korisnička zona

Logiranje u korisničku zonu biti će standardno, putem email adrese i lozinke. I bilo kojem trenutku, ako ste zaboravili lozinku možete je vrlo jednostavno resetirati.

korisnicka-zona-prijava

Prijava u novu korisničku zonu

Nakon uspješne prijave, dočekati će vas „kontrolna ploča“ (Dashboard) na kojoj ćete imati 3 glavne sekcije:

  • Usluge,
  • Podrška,
  • Računi.

Pod sekcijom „Usluge“ imati ćete pregled svih usluga na Avalon hostingu, znači popis zakupljenih web hosting paketa, VPS servera i registriranih domena. Unutar kontrolne zone moći ćete mijenjati podatke vašeg korisničkog profila, promijeniti lozinku, te uključiti dvostruku prijavu koja će dodatno zaštititi vaš korisnički profil.

korisnicka-zona-usluge

Korisnička zona – Usluge

Klikom na hosting paket, dobiti ćete osnovne podatke o zauzetosti diskovnog prostora, mjesečnom prometu i broju domena. Hosting paket ćete moći promijeniti (upgrade/downgrade) ili ga otkazati. Korisnicima će biti na raspolaganju sljedeće funkcionalnosti:

  • datoteke,
  • email,
  • domene,
  • FTP računi,
  • baze podataka,
  • aplikacije.
korisnicka-zona-hosting

Korisnička zona – upravljanje web hosting paketom

Kroz njih ćete na vrlo jednostavan način moći upravljati vaših hosting paketima. Primjer: klikom na Email odlazite u administracijsko sučelje za email adrese u kojem ćete moći kreirati, preusmjeravati, mijenjati lozinke, određivati kvote, obrisati email adrese te dobiti informacije za pravilnu konfiguraciju email računa. Dakle, osnovne operacije kojima će biti vrlo jednostavno upravljati.

korisnicka-zona-email

Korisnička zona – upravljanje email adresama

Sekcija „Podrška“ služiti će sa odgovore na vaša pitanja i probleme. U njoj ćete imati 4 glavne kategorije:

  • upiti oko plaćanja,
  • problemi s emailom,
  • problemi s webom,
  • upiti o domenama.

U njima ćete pronaći odgovore na najčešće postavljena pitanja. Ukoliko odgovor ne pronađete, moći ćete vrlo jednostavno poslati upit korisničkoj podršci te pratiti status njegovog rješavanja.

korisnicka-zona-podrska

korisnička zona – Podrška

U sekciji „Računi“ imati ćete pregled neplaćenih i plaćenih računa. Neplaćene predračune ćete moći platiti običnom uplatnicom, internet bankarstvom, PayPalom ili kreditnim karticama i to direktno iz korisničke zone. Osim toga, omogućiti ćemo vam i preuzimanje računa u PDF dokumentu.

korisnicka-zona-racuni

Korisnička zona – Računi

Kada će nova korisnička zona biti dostupna?

Možemo samo reći da je izrada ove platforme u završnoj fazi. Naravno, prije lansiranja i stavljanja iste u produkciju slijedi testiranje i poboljšanja koja će stvoriti pozitivno korisničko iskustvo. Vjerujemo kako ćemo ovim vlastitim rješenjem, postaviti nove standarde kako u domaćoj tako i u stranoj hosting industriji. Zašto? Jer vjerujemo u bolje sutra, koje donosi vrhunsku web hosting tehnologiju koja se jednostavno koristi. Stay tuned 😉

Pretraži arhivu članaka